Акустична система Davis Acoustics Dhavani MK2 Black Ash
Код: DMAX64300
Підлогова АС, пасивна, фазоінверторного типу, пасивна, 3 смуги, діапазон частот: 30 – 20 000 Гц (±3 дБ), чутливість: 94 дБ, ном. імпеданс: 5 Ом, потужність: 120 – 200 Вт, частота кросоверу: 400 - 4000 Гц, розміри (В х Ш х Г): 1080 х 250 x 340 мм, вага: 23 кг. колір: чорний
Davis Acoustics Dhavani MK2 — це найбільша підлогова акустична система в серії D-Max. Завдяки своїм характеристикам ця модель ідеально підходить для систем домашнього кінотеатру. Відтворюючи широкий частотний діапазон, Dhavani MK2 занурює слухача в центр музичної сцени, не залишаючи шансу залишитися розчарованим. Компанія Davis Acoustics випустила серію D-Max, створену за всіма кінотеатральними правилами — з рупорним компресійним ВЧ динаміком. Вироби вийшли дуже вдалими. І ось компанія не тільки представила другу реінкарнацію цієї техніки, але й значно розширила асортимент.
У першу чергу це підлогові Dhavani MK2. Виглядають вони, чесно кажучи, простувато. Але така і була мета — не збільшувати вартість за рахунок оздоблення, а зробити максимально доступну модель, яка підкорить звуком. Рупорний компресійний твітер і 8-дюймовий НЧ динамік — досить стандартний підхід для таких колонок. У Davis Acoustics вони відповідають за досить яскравий звук. «Верхів» багато, але вони не завищені. У них просто багато інформації. Вони допомагають створити дуже великий звуковий простір, об’єм. А коли на передньому плані йде стрілянина з автомата, то ви чуєте саме ці абсолютно чіткі незамилені хлопки і природний дзвін падаючих гільз. Причому все це передається абсолютно легко і природно.
Бас просто вражає! Його нижня межа починається від 30 Гц. Але не це головне. Він абсолютно чіткий, з чудовим панчем. Коли колонки починають відтворювати батальні сцени та інші спецефекти, то здається, що стіни в нашій кімнаті зараз рухнуть.
А ось що робить звук Davis Acoustics Dhavani MK2 відмінним від усього, що можна зустріти в цьому ціновому діапазоні — ті самі середньочастотники з кевларовими мембранами. Якщо у багатьох суто кінотеатральних колонок голос виходить гугнявим або гулким, то тут він абсолютно чіткий, прозорий і «правильний» за тембром.